Barst maar!

Buts op Moto G5+


  Één van de voordelen van een SIM only abonnement is dat je niet 2 jaar vast zit aan die iPhone of Samsung Note. Ikzelf ben een fan van de MOTO G series. Niet te duur zodat ik elk jaar een nieuwe smartphone mag kopen van mijzelf. Zo stond ik een aantal weken geleden in de MM (MannenMarkt) om eindelijk die nieuwe G5 te kopen. De plus versie want voor het tikken van stukjes is het wel lekker om wat extra ruimte te hebben. Er was keuze uit 2 kleuren: zwart en goud. Goud is het nieuwe wit... Goud dus. Hoesje er bij. Happy de Peppy.

  Binnen een uur draaide de telefoon op volle kracht, klaar voor een fijne samenwerking.

  Twee dagen in mijn nieuwe relatie gebeurde het. Ik liep de voordeur uit, nog snel iets checken en daar vloog ze, like a G6.... En dan staat de tijd stil. Alle scenario's gaan door je gedachten en als in slowmotion valt je Smartphone op de grond. Met een bevend hart pakt je je liefje op. Als het scherm maar niet..... Nee gelukkig, alleen een dikke buts aan de bovenkant. 

  De eerste kras is altijd de ergste. Daarna maakt een krasje meer of minder niet meer uit. Maar er is meer met krassen op je telefoon. Die krassen maken het jouw telefoon. Die krassen maken jouw telefoon uniek. Een telefoon met wat wear and tear, nice! 

  Het is net als littekens op je lichaam. Des te ouder we worden des te minder fraai wordt het allemaal. Maar het maakt je wel wie je bent en wat je hebt meegemaakt. Je kan er een hekel aan hebben, je kan het ook waarderen. Dus kijk even naar die barst op je scherm, glimlach en denk: ja dat is mijn barst!